ubuntu-l10n-ug team mailing list archive

Re: .mo ni .po gha aylandurushtin yardem

Salam Zeper ependi,

Siz ishletken buyruq toghra. siz test.po degen hojjetni korup beqing.
shuningda aylandurghan netije bar.
Men hazirla sinap kordum.(10.04 LTS) da.
buyruq formati siz degen bilen oxshash.

msgunfmt mofile.mo -o pofile.po

axirida pofile.po ni tehrirligude echip korsingiz bolidu.

Salam Bilen
Gheyret Kenji
2010/09/26