ubuntu-manual team mailing list archive

Re: (Czech) Názvy kapitol

Ahoj všichni
Koukám, že u většiny názvů kapitol máme dva a více návrhů. To je super!
Teď by se to chtělo rozhodnout, jaké z nich budeme používat.

Nejlepší by bylo, kdybychom se sešli online, a mohli si o tom promluvit
naživo, například na IRC, nebo EtherPad chatu.

Napište mi sem, prosím, kdo by se ne/chtěl vybírání účastnit a kdy by se vám
to hodilo. Zkusíme vymyslet nejvhodnější termín.
A nezapomeňte dávat "Reply to all". ;)

---
S pozdravem Martin Lukeš
P.S.: Prosím, ponechte historii komunikace.

Follow ups