ubuntu-tradukado team mailing list archive

Ubuntu kaj upstream

Saluton,

Ĉu oni povas klarigi al mi la rilato inter Ubuntu kaj upstream? Laŭ la [vikio] Ubuntu aŭtomate uzas la tradukojn de upstream. Tamen mi konstatas kun la programo Eye of Gnome (Bildmontrilo aŭ Bildrigardilo 3.18.2) ke kelkaj vortoj ne estas tradukitaj (ezk. File/Save as; File/Print; View/Zoom in) kvankam ĝi estis tradukitaj en upstream ([commit]) dum februaro 2015.

Kompreneble mi preferas traduki rekte en la originala projekto. Se tio ne eblas, mi deziras ekscii la kialo.

Dankon.

[vikio]  https://wiki.ubuntu.com/Translations/Upstream
[commit] https://git.gnome.org/browse/eog/commit/?h=gnome-3-18&id=d7e0cd7d2b47ea5cb2ce776448d5809da78e3f16