ubuntugr-qa team mailing list archive

Άνοιγμα της ομάδας. (Open Team)

Το ίδιο μήνυμα το έχω στείλει ξανά. Δεν ξέρω γιατί δεν έχει απαντήσει κανείς μέχρι τώρα. Το είχα στείλει ως απάντηση μαζί με κάποιο άλλο.
Τώρα το στέλνω ως ξεχωριστό θέμα.

Γράφω ξανά..

θα ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι άλλο. Να κάνουμε την ομάδα Open και όχι moderated ; Με την έννοια ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τεστάρει μια διανομή, δεν είναι ανάγκη να εγκριθεί από κάποιον άλλο(εμάς). Έστω και μια φορά να την εγκαταστήσει και να την δοκιμάσει, ίσως να εντοπίσει κάποιο λάθος. Δηλαδή δεν είναι ανάγκη να αφοσιωθεί σε αυτό.
Ίσως να την κάναμε open και τα subscriptions με ημερομηνία λήξης.
Το θέμα με τις Open Teams είναι πως δεν μπορούν να έχουν PPAs. Θα μας χρειαστούν ποτέ PPAs ;

Follow ups