ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Άνοιγμα της ομάδας. (Open Team)

Ναι, έχει νόημα η ομάδα να γίνει open, έτσι κι αλλιώς η χρησιμότητα της
ομάδας δεν είναι το PPA (όχι, δεν θα χρειαστούμε κάτι τέτοιο απλά για
testing), αλλά η ευκολία επικοινωνίας μεταξύ των testers μέσω της λίστας
και η άμεση ενημέρωση σε θέματα που την αφορούν (γι αυτό έκανα subscribe
την ομάδα στο bug με τις συντομεύσεις για παράδειγμα).

Στις 1 Οκτωβρίου 2013 - 8:17 μ.μ., ο χρήστης Nik Th <nikth-launchpad@xxxxxxx