lp-l10n-eu team mailing list archive

taldearen wikian hiztegia sortua

Kaixo ekipo,
taldearen wikia osatu dut pixkat.
Berriketen artean hiztegi propio baten sorketa aipatu nahiko nuke, gure
artean bateragarritasun bat mantentzeko itzulpenetan. Eredutzat ubuntu
taldekoaren hiztegia hartu da
https://help.launchpad.net/Translations/GuidesList/Basque/hiztegia .
Gogoratu zuek ere termino berriak sar ditzazkezuela. Nik adibidez
"playlist" "erreprodukzio zerrenda" bezela itzuli beharko litzatekeela
jarri dut(proposamen gehiago badaude esan mesedez).
Egia esan EuskalGNU eta Librezaleekoekin terminologia eta estilo kontuak
adostea eta bateratzea izango litzateke zentzudunena, hots, textu kate
berdin batek itzulpen desberdinak izan ez ditzan. Zer iruditzen zaizue?
(librezaleko batzuk zaudetenez taldean ;-))
--
This message was sent from Launchpad by the user
Oier Mees (https://launchpad.net/~oier)

Follow ups