lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Maverick LanguagePack eguneraketa

Proiektuetako Launchpad guneetan egindako itzulpenak Ubuntura nola daramatzaten
erabakitzen duten bitartean, probatxo bat egiten saiatu naiz Transmission-eko
itzulpenarekin:

1. PO fitxategia esportatu Transmission-en orritik:
https://translations.launchpad.net/transmission/trunk/+pots/transmission/eu/+export

2. PO fitxategi hori inportatu Transmission-erako Maverick-ek duen orrira,
hemendik:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/transmission/+pots/transmission/eu/+upload

3. Hor geratu da norbaitek berrikusteko zain. Ez dakit horrek zer esan nahi duen
(ez dakit nork egiten duen berrikuspen hori):
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/transmission/+imports

Asier.

Follow ups