lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Maverick LanguagePack eguneraketa

---- Original Message ----

Aupa.

Transmission-eko kateak inportatu dira.
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/transmission

Hala ere, kate batzuk ez dira itzulita modura agertzen. Bietako bat, edo
Transmission-en kate batzuk aldatu dituzte, eta orain ez datoz bat  Maverick-en
agertzen direnekin; edo Ubuntukoek Maverick-en kate berriak  sartu dituzte
Transmission-ek berez dituenaz aparte.

Shotwell-ekoak ere inportatu ditu:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/shotwell

Asier.