lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Itzulpen proposamenak jakinarazteko RSS-a

Kaixo
Munta gutxiko programa bada ere, Ubunturekin ezartzen den Homebank programa
itzuli nuen; ez dakit zein den bidea hurrengo Ubuntu horretan euskarazko
bertsioa sar dadin, baina ea hala egiterik dagoen...
Eskerrik asko.
Mikel

Oier Mees<oier.mees@xxxxxxxxx> igorleak hau idatzi zuen (2011eko apiren 18a
00:26):