lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Itzulpen proposamenak jakinarazteko RSS-a

al., 2011.eko apiren 18a 23:01(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen:
Aupa,

2011/4/18 Ibai Oihanguren <ibai@xxxxxxxxxxxxxx <mailto:ibai@xxxxxxxxxxxxxx>>

    Oso ideia ona da. Ni behintzat bestela ez naiz konturatzen noiz
    dauden proposamenak... Zoritxarrez Ubunturen bertsio hau oso data
    txarretan irtengo da Hego Euskal Herrikoontzat behintzat... nik
    azkenean ezingo dut azken errepasoan lagundu. Dena dela uste dut
    Unityko gauza batzuk kenduta gehiena itzulita dagoela
    (garrantzitsuena behintzat). Aurrekoan 2. betaren instalazioa
    probatu nuen eta dena euskaratuta zegoen.

Ubuntuone-control-center, indicator-datetime eta software biltegian kate asko egon beharko lukete itzuli gabe, nik 2. beta atera zen egunean egon baitnintzen hauek osatzen.
Bai, gaizki azaldu dut, instalatzaileari buruz ari nintzen...

    Musde, itzulpena Launchpaden ein baduzu, seguruenik hurrengo
    bertsioa euskaraz egongo da. Nik dakidala ez da ezer berezirik
    egin behar...

Lehen pribatu baten erantzun diot, pixkat offtopic zenez.

    Bide batez, Gnome Shell (Gnome 3rekin) erabiltzen nabil aste
    honetan, eta esan beharra daukat oso lan txukuna egin dutela, ez
    dut uste hurrengo bertsiorarte Unityk gaindituko duenik...

Euskeratzeari edo softwareari dagokionez? Nik Shell ez dut probatu naiz eta demo asko ikusi ditudan. Hala ere, konparatzen badituzu zenbat denbora egon diren garatzen bata eta bestea logikoa da zuk diozun ondoriora iristea(softwareataz ari bazera noski).

Noski, hori da hain zuzen nire ustez Ubuntun gaizki egin dutena, Unity hurrengorako utzi ordez bertsio honetan aterako dute, eta seguru kexa asko egongo direla (batzuk arrazoi gabe, baina beste asko arrazoi osoz)

Oier

    al., 2011.eko apiren 18a 00:26(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen:
    Kaixo,
    Adi Roibanek duela gutxi Ubunturen bertsio berrian, Nattyn,
    instalatu daitezken paketeen (Gnome, KDE...) itzulpen
    proposamenak erakusten dituen RSS jario bat sortu du.
    Euskerarentzat ere jario bat argitaratzeko eskatu diot eta hau da
    emaitza:
    http://l10n.ubuntu.tla.ro/rss/eu-natty-new-suggestions.xml
    Horrela, espero dut gutxiago gertatzea jendeak itzulpen
    gomendioak egitea eta inork ez hauek berrikustea (gogoratu
    oraingoz Launchpad-ek ez duela aukerarik ematen itzulpen gomendio
    berrietaz abisatzeko).
    Zer iruditzen zaizue RSSa? hobetzeko proposamenik?
    Ongi izan,
    Oier