Re: Hvornår skal man downloade en kernel?

Ulrik Buchholtz wrote:

> Hej SSLUGere,
>
> nu har jeg TO gange downloaded de der 15 MB en kernel fylder, og anden
> gange var der en eller anden fejl i kernelen (unresolved symbols ved make
> menuconfig). Den første gang var udemærket, men det var _kun_ 2.2.0, og jeg

Hvis du har downloadet 2.2.0 skal du for himlens skyld ikke downloade hele
2.2.1 eller 2.2.2
download patches istedet (patch-2.2.1  og patch-2.2.2) og opdater din kode
med følgende kommando
# patch -p1 < patch-2.2.*

--

/*                     -Jacob Kolding                \|/ ____ \|/    */