Re: Hvilke programmer anbefaler i ?

Allan Jacobsen wrote:

> Ja
> Det kommer an på kerneversionen.
> Det kan du ikke med ide, så skal du bruge scsi.
> Eller mere præcist, man kan godt sætte det op med ide, men det er
> ikke sikkert, at det giver højere ydelse.

Sålænge man kun har en disk på hver kanal virker det ganske fint.
Promise Ultra/33 (66) kan fås for omkring 300kr, men desværre har det
vist sig umuligt at have mere end 2 i, dvs. et maksimum på 5 diske. Den
påstår den mangler en irq hvis man sætter det 3. kort i, men jeg ved
ikke om det bare er spørgsmål om lidt roden rundt.

Mvh Morten