Re: Delphi?

Peter Gade Jensen wrote:

> Men det er altså meget svært, syn's jeg, at lære små bidder af forskellige ting
> istedet for at lære en ting ad gangen!!

Hmm... Jeg synes jeg kan huske at den her diskussion startede med et
spoergsmaal om der fandtes et vaerktoej til Linux, som kunne noget i
stil med Delphi. Proev at kigge paa Glade (tror jeg nok det hedder).
Jeg saa paa det for en maaned siden, og det ser fornuftigt ud. Konceptet
er lidt overraskende til begynde med, men ikke dumt - enhver kontrol
man dropper paa sit nye vindue vil udfylde det! Ideen er at man skal
begynde med et 'gitter', som deler vinduet i celler, foerst paa den
ene led og saa paa den anden. Paa den maade behoever man ikke at bokse
med at lave felter og knapper den samme stoerrelse.

Maaske ikke helt hvad du spurgte om, men...

/jan