Re: Wine - ingen solstrålefortælling.

Frank Damgaard wrote:

> Hvis du har en ekstra PC, så lad den lave opkald til internet,
> og forbind din PC med PCbank (og windows) med netkort til
> opkalds PC'en.  Måske du så får opsætningen sat korrekt ?
>
> Nu kan PCBank jo også kalde op via internet du kunne også prøve
> denne opsætning .
>
> --
Jeg bruger under Mswindows inernet til at kalde PCBank fordi jeg har
ISDN hvad PCBbank ikke har, men mit problem er at pcbank.exe
benytter en pcbank.ini fil til at beskrive kommunikationen. I denne
fil findes entrynavn i MSwindows netværk via modem, en
forbindelsestype mm. Jeg kan ikke se hvad jeg i ini-filen skal
skrive istedet for Comport=2, Modem=get2net og ForbindelsesType=3.
Hvordan mon pcbank.exe kan benytte mit ppp0 interface ?, der findes
formentlig ingen funktion i programmet til dette.

Med venlig hilsen
Jørgen Heesche