Re: Wine - ingen solstrålefortælling.

On Sun, Mar 19, 2000 at 12:17:00 +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Hvordan mon pcbank.exe kan benytte mit ppp0 interface ?, der findes
> formentlig ingen funktion i programmet til dette.

Prøv at lade være med at anvende opkald/ppp, brug netværk
som jeg skrev, dvs. under windows prøv at lave forbindelse
til en anden PC som forbinder til internet.
Det kræver selvfølgelig en anden PC (linux eller windåse med
proxy/wingate/win98/sambar/....)

Hvis wine understøtter noget netværksforbindelse (så f.eks.
telnet og ping virker) så burde det måske også virke med andre services.