pcmcia netkort problemer!!

hejsa
jeg sidder stadig og roder med at få mit netkort (pcmcia) til at virke,
men det driller en del!!
jeg har fået pcmcia kernel delen installeret, og ved opstart loader den
det også rigtigt, samt starter netkorts modulet (lsmod viser både
3c589_cs (netkort modul) og pcmcia_core).
jeg kan også se at mit pcmcia kort lyser som tændt (den lille fine diode
jeg har på min netkorts adaptor).
Min hub viser dog at jeg ikke er på nettet, og når jeg prøver at
restarte nettet med:
./etc/rc.d/init.d/network restart
så siger den følgende(efter at have lukket network ned fint) :
Bringing up interface lo  [OK]
Bringing up interface pcmcia Delaying pcmcia initialization. [FAILED]

Nogen der har en ide til hvad jeg har glemt????
Det er pi... irrirterende at man ikke kan komme på nettet :o(

--
-
 MVH

Follow ups