Re: pcmcia netkort problemer!!

hej Kim

/etc/rc.d/init/network kender af en eller anden grund ikke til PCMCIA......
prøv /etc/pcmcia/network istedet.

under boot på min laptop køres først /etc/rc.d/init/network, hvor jeg får
samme fejl...delaying eth0
senere køres /etc/rc.d/init/pcmcia (som kører /etc/pcmcia/network)
(sikkert Redhat specifikt?!)

det kan være at der skal tilføjes nogle parametre i /etc/sysconfig/pcmcia
jeg skal f.eks tilføje: PCIC_OPTS="wakeup=1"

læs pcmcia-howto'en.

--Ralle