Re: Vedr. TeleDK ADSL - NU bliver ALLE glade :-)

Reply to messageid <3982F91D.1BDBC979@xxxxxxxxx> written on Sat, 29 Jul 2000 17:32:45 +0200 by MONZ
> Det er vel mere et spørgsmål om hvor mange der har lyst til at betale
> dyrere for samme hastighed hos tdk + den dyre router, når worldonline
> leverer routeren med for 1600,- + moms - og gratis ved 256Kbit.

Lige for fuldstændighedens skyld: man kan jo blive nødt til at se på en
løsning med router. For mit eget vedkommende drejer det sig om et
afslag fra WOL p.g.a. manglende kobber, og en manglende lyst til at
arbejde på de kerner, som kan bruges med ATM. Jeg har prøvet tidligere
med disse højere versionerede kerner, og det er aldrig lykkedes mig at
få det til at virke helt perfekt med de moduler, jeg i forvejen brugte.

Forresten søger jeg så lige nu efter den ny Speedstream Efficient 5711
ATM/ethernet router, som skulle være noget billigere end Cisco 1401, og
som skulle have fået det prædikat (hos Peasy Online) at den virker med
TDK's ADSL.

--
Med venlig hilsen/Best regards
David List