Re: Win4Lin Was: [TEKNIK] Hvilken printer

On Mon, Oct 16, 2000 at 17:49:37 +0200, Poul Petersen wrote:

> Jeg har leget en del med Win4Lin eval version. Den kører perfekt (d.v.s.
> den gør nøjagtigt hvad der står i manualen). For at installere WIN95
> skal
> du have WIN95 CDen, og en WIN95 boot floppy. SVJV er den eneste måde at

boot-floppy får man med Win95 , ellers skulle/burde man brokke
sig til forhandleren.

Men jeg tænkte mere på det at den skulle være US-Windows version
som der stod på deres hjemmeside et sted ?

  "This version of Win4Lin only supports US English versions of Windows."

Er det et krav eller virker den fint med DK-versioner af windows ?

Frank Damgaard