Re: Teledanmark NetExpress

----- Original Message -----
From: "David List" <davidlist@xxxxxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: 16. oktober 2000 18:39
Subject: Re: [TEKNIK] Teledanmark NetExpress

> Reply to messageid <20001015202716.Z18895@xxxxxxx> written on Sun, 15 Oct
2000 20:27:16 +0200 by Jens Axboe

> [...]
> ekstra linie.

> Det var bestemt også overvejelser der gjorde sig gældende for mit eget
> vedkommende. Også at jeg med netexpress ville være tvunget til at have
> desktop-pc'en tændt hvis jeg ville på nettet med den bærbare.

> Jeg mener bestemt at jeg hørte om nogen, der ikke kunne få ICQ til at
> fungere. Selv har jeg aldrig brugt det. Jeg prøvede imidlertid lige at
> starte et UT internet-spil. Serverne og deres ping-tider dukker op, men
> når jeg forsøger at connecte til hvilken som helst af dem, er
> meddelelsen at der ikke kan skabes forbindelse. Det virkede med min

Hej

Jeg har lige et par kommentarer -- der er ikke noget problem i at køre en
testkerne med netexpress. Når først den virker kører den uden problemer,
dage år tiår. Jeg skifter nu alligevel over til proacces pga fast ip. Og
anser i øvrigt ethernet (pro@ccess adsl) for at være en mere 'timet'
teknologi til netværk. Men måske vil praksis vise noget andet..