Re: DHCP daemon og 2 interfaces

In <lapud74vtg.fsf@xxxxxxxxxxxxxxxx> Henrik Christian Grove <grove@xxxxxxxx> writes:

>Kan man køre to dhcp-servere der lytter på hvert sit interface?
>Eller er der en anden måde at give forskellige svar baseret på hvilket
>interface forespørgslen kommer fra? (Nej, jeg kan ikke bruge
>subnet-erklæringer, for de to interfaces er sat op med samme
>netværksadresse og -maske.)

Måske kan du - jeg ved det faktisk ikke, for jeg har aldrig
prøvet det. Men det kan du jo så gøre ?

Bare af nysgerrighed - hvorfor har du to netkort med samme
IP konfiguration, men forskellig DHCP config ? Det er nok
min fantasi der er begrænset, men jeg kan ikke lige se hvad
fidusen er.
--
Henrik Storner      | "ATA100 is another testimony to the fact that
<henrik@xxxxxxxxxx> |  pigs can be made to fly given sufficient thrust"