Hvordan angives append mem i kickstart (ks.cfg) RH 7.1

Fra min ks.cfg har jeg klippet:

### Lilo Configuration
### Does not support pulling kernel 'append' arguments, but those
### can be added into config file using '--append' argument;
### e.g. 'lilo --append "mem=128M" --location mbr' will put the
### memory argument in the /etc/lilo.conf file at install
lilo --append " mem=exactmap mem=640K@0 mem=47M@1M" --location mbr

Gad vide hvorfor det ikke virker.

Altså, med ovenstående tekst i ks.cfg får jeg ikke den ønskede virkning,
install stopper med besked om at der er for lidt hukommelse (min gamle Compaq
siger altid 16M).

Er det bare mig, der ikke kan læse engelsk - misforstår jeg f.eks. "pulling
kernel arguments" ?

Mvh. NKJensen
P.S: Jeg skriver en HOWTO om Redhat 7.1 på Compaq Proliant 1500 (og dermed
alle de gamle Compaq'er) meget snart.

Det virker nu på nær kickstart disken.