Re: Modules med kerne 2.4.2 p�H 7.1

> Har du slaaet modulerne til efter du har kompileret den kerne du
> koerer? Det tror jeg nogen gange kan give problemer.

Hvad tænker du på... om jeg køre depmod -a lige efter jeg har lavet
modulerne? For det gør jeg ikke...
I øvrigt hænger kernen når jeg booter... den når til omkring usb og så
låser den... når det er den nye kerne... kan de hænge sammen?

/Martin
Women... can't live with them
Past me the beernuts
Martin Arendtsen