Re: Tynde klienter - hvad er det

> Kan en eller anden forklare mig, om jeg har ret eller tager fejl? Når
> I andre snakker om tynde klienter, er det så bare en X server I mener?
> Hvis nej, hvad mener I så?

Maaske misc er bedre ?? det er knapt saa teknik relevant.

Anyway, jeg definerer en tynd klient som en mindre computer
der ikke kan klare sig uden en server. Alt arbejdet foregaar
paa serveren, henover et netvaerk. klienten koerer kun lige
nmok til at den kan vise indholdet, og tage imod keyboard
og musse tryk, og sende disse videre til serveren.

En xterminal er et exempel, et andet er sun's terminaler
i gamle dage var VT100 terminaler et exempel.

ion++

--

A picture always lies...