Re: Komplet backup

I disse ADSL tider kunne man overveje at flytte backupen "off-site" - via
fx. scp eller en vpn løsning. Så kunne man holde holde hindandens backup
(incremental) indtil ugen (eller hvad ens interval er) for så at slette dem
ved en fuld backup.

Uanset hvad, bør man opbevare sine backup bånd langt væk fra maskinen -
helst på en anden lokation.

/Christian Damsgaard