Re: ultraedit til linux ?

> Det der menes er, at din editor kender f.eks. Javas systembibliotek, saa
> naar du skriver 'System.out.p' saa foreslaar den selv (med en
> dropdown ol) print(args), println(args) osv.
>
> Generaliser til alle packages ol. og det er det som der tales om.

Helt korrekt Rasmus. Jeg har svært ved at se hvorfor det ikke skulle tages
alvorligt. Jeg bruger Emacs som et værktøj, ligesom jeg bruger så mange andre
ting. Det er et "feature request" ligesom så meget andet. Det er da muligt at
det ikke er ligetil at implementere, men der er med garanti andre ting der har
været sværere at implementere...

Det virker da sindsygt at man hver gang man skal programmere i et nyt sprog
(det være sig C, C++, Ada, Pascal, Fortran, etc...) skal lære en helt ny IDE.
Så det har absolut relevans.

Med venlig hilsen Preben