Re: ultraedit til linux ?

Rasmus Andersen <rasmus@xxxxxxxxx> writes:

> Det der menes er, at din editor kender f.eks. Javas systembibliotek,
> saa naar du skriver 'System.out.p' saa foreslaar den selv (med en
> dropdown ol) print(args), println(args) osv.

Ok.  Det var også det jeg troede, men jeg kunne ikke forestille mig at
folk i alvor skulle forvente at en generel editor skulle kunne gøre
det for et vilkårligt sprog.  Derfor min analogi til Word, som heller
ikke er beregnet til den slags, selvom man godt kan skrieve
programmer i den.

> Generaliser til alle packages ol. og det er det som der tales om.

Preben skal bruge en IDE pr sprog han oensker at bruge.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn