Re: RedHat 8.0 vs. Mandrake 9.0

Tak for kommentarene indtil videre (hører meget gerne andre! :-))

Måske skulle jeg lige nævne at den ikke skal bruges til desktop, men som
samba-filserver/webserver/mailserver/router/firewall/nfs hjemme hos mig selv.

Mht. ny kerne, så fremhævede jeg det, fordi jeg prøvede at sætte min gamle
RH7.2 installation direkte på den nye maskine (en billig AMD 2200+ med K7SEM
motherboard fra ECM), men den blev ved med at fejle... Jeg håber at en ny
kerne vil gøre underværker, men jeg har nu ikke de allerstørste
forventninger... :-)

Derfor vil jeg nu installere RH8 eller MDK9 og få det til at virke bag min
gamle server først, inden jeg sætter den på det store farlige indernet... :)

Med venlig hilsen Preben

--
" Linux is not portable (uses 386 task switching
  etc.), and it probably never will support anything