Re: MySQL ignorerer indstillinger i my.cnf...

God dag Niklas,

> Är du säker, ala service mysql restart (efter att du har uppdaterat
> my.cnf)? Kan du testa att restarta mysqld (igen) och berätta hur
> den var restartad?

Jeg genstartede hele computeren. Helt ned. Og derpå op igen.
Er det tilstrækkeligt? ;o)

> Vad menar du, kör du 3 forskellige mysqld?

I min processliste (KDE ProcessTable) figurerer 3 x mysqld
De har hver deres PID
Derudover er de ens:
0% bruger, 0% system, 0 nice, 20920 VmSize, 2228VmRss, bruger=mysql,
kommando=/usr/sbin/mysqld

Hilsen Johnny :o)