Re: fdisk problemer

----- Original Message -----
From: "David List" <david@xxxxxxxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Saturday, February 08, 2003 5:26 PM
Subject: Re: [TEKNIK] fdisk problemer

.

> Disken er stillet til slave. Master på samme IDE stik er den IDE disk med en
> Windows 2000 installation jeg i forvejen havde på systemet.

Hvis du blander to Win 2000 installasjoner slik at de "ser" hverandre, så kan det skje meget rart.

Prøver du så etterpå å fjerne den ene harddisken med Win 2000 så risikerer du at
Win 2000 ikke starter etterpå.

Det kan tenkes at noe lignende skjer her.

Uansett ville jeg gått på HD produsentens hjemmeside og lastet ned en utility
som sletter alt ved å skrive 0 til drevet og gjøre det som fabrikknytt.
Og deretter testet drevet med en annen utility.

Å lage en ny installasjon med usikker grunnmur kan bli mye tapt tid.

Mvh
Jim Oksvold