Re: Problemer med KDM Display maneger under Mandrake

On Fri, 28 Feb 2003 16:12:59 +0100
"Stig Flensted" <flensted@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> "Jon Svejgaard" <jon@xxxxxx> wrote in message
>

> Poul-Erik wrote:
>  > Mange tak det hjalp, jeg havde fået lagt en forkert XF86config fil
>  > ned i rooderektory som den prøvede at starte efter. Efter at have
>  > fjernet den kører det lidt bedre nu skal jeg bare have den til at
>  > acceptere signaler udefra.  Jeg køre ltsp.
> Der har jeg så ikke lige nogen erfaringer at øse af.
>
> kast et blik i ltspmanualen kap 6.6 der er lige et par små at sætte op.
> mvh
> stig

Den har jeg støvet grundigt igennem(jeg kan snart den manual udendad:-)
Der er ikke noget af det der er i vejen.

Jeg har i øvrigt skiftet tilbage til GDM som kører upåklageligt
Der er ikke tale om noget helt banalt, men hvad det er kan jeg ikke
finde ud af. Men det er heller ikke så vigtigt om det er GDM eller KDM, selv om almindelig stædighed, nok kan få mig til at slås lidt med det.

Problemet var at på et tidspunkt kunne jeg ikke få nogen af dem til at
køre.

Poul-Erik Andreasen