Henter fra POP3 og videresender til anden adr...

Hej, her inden ferien (starter på mandag) vil jeg gerne kunne
videresende mine arbejdsemail til min hjemme-mail...

Problemet er at jeg ikke har direkte adgang til maskinen hvor
mail-serverne kører (nok meget fornuftigt :-)), jeg har kun
bruger-adgang til en maskine hvor sendmail/etc ikke er sat op på.

Er det muligt at finde et program som henter nye emails fra en
(ikke-lokal) POP3-server, og sender videre via en (ikke-lokal) SMTP-server?

Jeg har før brugt getmail
http://www.qcc.ca/~charlesc/software/getmail-3.0/docs.html#docs
men jeg fik den aldrig til at videresende med det rigtige format (brugte "mail"), og i øvrigt virker "mail" ikke umiddelbart på maskinen (kan man instrumere "mail" til at bruge en ikke-lokal SMTP-server?).

Med venlig hilsen Preben

Follow ups