Re: skype - lyden "hakker"

Anders Bruun Olsen wrote:

> [...]

Sådan var det ozze med Skype i de tidlige versioner på winblows,
hakkelyd.
Det blev bedre for hver update.
Hvad med dit lydkort? Jeg bruger stadig Skype på en ældre pc med W2K og
et gammelt skod soundblaster 32; det er altså ikke en god ide :-
Skype er ganske godt, men min og andres erfaring er at de måske
overdriver en smule mht hvilken hardware og internet forbindelse er nok.
Jeg havde flere problemer med 256/128 end med 512/128, men omtrent
samtidig kom Skype med en nyere version, så hvad der har gjort mest,
well...

> Velkommen til en proprietær verden, hvor dine muligheder er begrænset
> til at vente på at ejeren af softwaren fixer problemerne, leve med dem
> eller lade være med at bruge softwaren.

Suk! So What. Skype er frit tilgængelig, ozze til Linux...

--
Kind regards,
Mogens Valentin

"Smith & Wesson - The original Point and Click interface..."
  -- unknown