Re: skype - lyden "hakker"

> Skype er ganske godt, men min og andres erfaring er at de måske
> overdriver en smule mht hvilken hardware og internet forbindelse er nok.
> Jeg havde flere problemer med 256/128 end med 512/128, men omtrent
> samtidig kom Skype med en nyere version, så hvad der har gjort mest,
> well...

> Kind regards,
> Mogens Valentin
> Networking, Security
> www.danbbs.dk/~monz
> Phone +45 32 525 878

Min observasjon er at det begynner å bli god lyd ved omtrent 300/300.

128 er for lite :-) - Det er jo ISDN - fart jo.

Ingen skal påstå at Skype sparer på vannet.
Båndbreddeøkonomi bryr vi oss ikke om - det er nok optisk fiber - bruk den.
Skype er IP-telefoniens sitt svar på Arnold i Hummer 2 -
Nothing beats volume og sistemann til bensinpumpa betaler for bensinen.
Når Skype er på sitt beste, så er det best.

Mvh
Jim Oksvold