Re: Arkivering af lyd-cd

peterg@xxxxxxxxxxxxx (Peter G.) wrote on 20-Feb-05:

> Anders Melchiorsen <anders+sslug@xxxxxxxxxxxx> writes:
>
> Undskyld fotrsinkelsen. Jeg havde nogle problemer med rp-pppoe,
> udfald og manglende PADO-pakker.

Jeg har heller ikke selv haft tid til at gå videre med projektet.

> Jeg er lettere forvirret. Du ønsker backup af en audio-CD, men er
> ligeglad om der er sync-læsefejl/"jitters" i "lyden", bare dens
> layout-struktur er bevaret?

Selvfølgelig vil jeg også gerne have en fejlfri lyd; den del af det
har jeg dog fine erfaringer med, så der har jeg ikke så meget brug for
hjælp.

> Direkte link:

Tak for gode links, de virker til at indeholde noget af det, jeg har
brug for. Jeg må prøve at få tid til at se på det igen snart ...

Anders.