Re: Om debian d.29/3

On Fri, 18 Mar 2005 15:38:23 +0100 (CET), Phillip Sc. Bøgh
<psb@xxxxxxxxxx> wrote:
> Hej Jesper

hejsa, jeg hedder ikke Jesper.

> Jeg vil blot høre om det skulle være muligt at få dig til at kigge forbi
> med en eller to venner tirsdag d. 29/3 kl.18. Nu det er d.29. og ikke
> d.28/3. En der hedder Troels vil også prøve at skaffe hjælpere mens jeg er
> på skiferie til d.28/3.

Jo selvfølgelig, det lyder som en god ide til at få dagen til at gå.
Er der bajere?

> Under alle omstændigheder, skal du nok ikke annoncere det, fordi med det
> antal garvede, der har meldt sig, vil jeg foretrække at højst ca. 10
> PC'ere kommer forbi. Men jeg er lidt utryg hvis kun få ægte Debian-garvede
> kommer.

Ok, jeg gemmer spanden derhjemme så. Og jeg skal nok holde det hemmeligt.

> Hvad siger du til "Installation og afpudsning af Debian distro's".

Coool jeg tager debian-laptoppen med :o)
Skærmen har trængt til en god pudsning i flere uger.

> Adressen er:
> Dansk Magisterforening's Workshop
> Nimbusparken
> Peter Bangs Vej 32
> 2000 Frederiksberg

Der har jeg vist være engang... er det ikke der Hanne bor?

> Håber du kan alligevel.

Det gør jeg også

> hilsen
>
> Phillip

Og mig

--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)