Re: NForce drivere, hvilken version?

On Wed, Apr 27, 2005 at 06:16:58PM +0200, Anders Misfeldt wrote:

> Synes jeg har prøvet det meste :-(

> Hvad skal man fx. gøre i Gnome?

I ubuntu er det esound (-server) der kører til desktop, og opsætning
i /etc/esound/esd.conf   (Enlightened Sound Daemon)
Bruger man et program der ikke er så god til at dele lyd,
så kan man prøve med følgende linier i esd.conf :

[esd]
auto_spawn=0
default_options=-terminate -nobeeps -as 2
spawn_options=-terminate -nobeeps -as 2
spawn_wait_ms=100

Men andre windowmanagere og distributioner anvender evt. en
anden sound-server/sound-dæmon, som så skal opsættes.

--
mvh Frank Damgaard  |