Re: Ubuntu 6.06 window manager, og alt det andet.

Der går nok en tid inden de fine røde firkanter med et hvidt kryds i forsvinder. Med mindre der gøres noget drastisk. Jeg har indset at jeg må lære mere om systemet (linux) inden jeg tør stole på det, og især min kunnen til at rette op på evt fejl.
Men mange tak for interessen og hjælpen
vh  tommy