Re: מסיבת שיחרור 10.10?

נצטרך לבדוק את המחירים, הרי תמיד בתחנת דלק זה יקר מאוד, עדיף כבר לעשות
את הקניה באיזה סופר בסביבה או משהו (אם לא תהיה אפשרות לעשות 2 חשבוניות)

On Thu, 2010-10-07 at 18:51 +0200, Lior Kaplan wrote:
 <אני לא יכול להחזיר לך חלק מהסכום בעוד שהחשבונית על סכום מלא.
 <אם אתה מקבל שתי חשבוניות וקבלות, אז בכיף.

 <אם עושים את המפגש בפארק הירקון, אז במילא אפשר להביא שתיה
 <מהתחנת דלק או משהו.

 <קפלן

> 2010/10/7 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>
 <        לא יהיה קל יותר להזמין את הפיצה ושהחשבונית תהיה על שם המקור
 <        ושההחזר יהיה
 <        רק 25-30 ש"ח, בכל מקרה אפשר לבדוק אם אפשר לקבל את הקבלה ב-2
 <        קבלות נפרדות
 <        וזה יחסוך את הכאב ראש (או לשלם בנפרד 25-30 ש"ח בצורה שונה,
 <        נניח אשראי או
 <        משהו)

>         On Thu, 2010-10-07 at 17:37 +0200, Lior Kaplan wrote:
>         >
>         >
>         >
>         > 2010/10/7 Yaron Shahrabani <sh.yaron@xxxxxxxxx>
>         >         2010/10/7 Lior Kaplan <kaplan@xxxxxxxxxx>
 <         <                חבר'ה,
>         >
 <         <                עד שתסגרו על שאר הפרטים של האירוע, אני שמח
 <        להודיע לכם
 <         <                שמקור תממן באופן סמלי את השתיה
 <         <                באירוע (25-30 ש"ח). תהנו.
>         >
 <         <        נראה לי שהשתייה מגיעה יחד עם הפיצה בין כה וכה :)
>         >
 <         <                מי שיעשה את הקניה בפועל, מתבקש ליצור איתי
 <        קשר לגבי
 <         <                הפרוצדורה הכספית.
>         >
 <         <        לעומת זאת אפשר להתארגן על רכישה של משקאות קלים אחרים
 <        ב־yellow
 <         <        הייתי מנסה לחשוב על שיטת חלוקה של התשלום לפיצות
 <        ולקזז משם אבל
 <         <        זה הופך את זה לבלבול מוח ויחסוך שקלים בודדים לכל
 <        משתתף...
>         >
>         >
>         >
 <         <זה מאוד פשוט - מישהו קופץ לחנות, קונה בסכום הרלוונטי ומבקש
 <        קבלה
 <         <וחשבונית על שם העמותה.
 <         <אחרי זה הוא שולח לי אותם ומקבל את הכסף בחזרה.
>         >
 <         <אם אני אהיה באירוע (לא בטוח), אז אוכל לטפל בזה על המקום.
>         >
 <         <קפלן