כמה עובדות

זה שהוא עולה מהר, לא אומר שהוא עובד מהר. על 99% מהנטבוקים עם מסך 10"
ווינדואוס 7 רץ מהר עד כמה שאפשר. (אני משתמש בMSI WIND U100)
על איזה איטיות אתה מדבר?

ממליץ לך גם לצפות בבאג ריפורט שפרסמתי. אני לא היחידי. והבעיה יותר
מ"קריטית".

https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/mutter/+bug/657976

לגבי התרגום גם אני משתמש באנגלית, אבל במקרא יצא לי לשים גרסא של NETBOOK
לחבר. (נתתי לו לשים לעצמו, רק ציפיתי מהצד). תפסתי ת'ראש כשראיתי את כל זה.

לגבי החיגן: אסור לקחת את העצמך כדוגמא. במיוחד כשיש אנשים שלא יודעים מה זה
חיגן או נתב \ ראוטר שמשדר אינטרנט אלחוטי בבית. עדיין יש אנשים שזקוקים לו. אל
תשכח שאובונטו מיוחד בעקרון למשתמשים חדשים, לא רק בלינוקס, אלה במחשבים בכלל.

יש לי גם הזדמנות לבקש סליחה מצוות של מתרגמים על ההודעה הקודמת. אני יודע שזאת
לא אשמתכם ואתם עושים ת'מקסימום. לא מאשים אף אחד. פשוט צריך לקחת ת'מצב בידיים
לפני שכותבים כתבות בסגנון "אצלינו הכי טוב".

Follow ups