Re: כמה עובדות

א. לא ממש הבנתי על מה אתה מגיב, אשמח לדעת על מה זה.
ב. אני מזמן לא משתמש בחייגן כך שאני לא יודע אם יש בעיות בענין, אבל אם
להסתמך על העבר התקנת חייגן היא מאוד פשוטה וקלה ואפשרית מהדיסק.
ג. לגבי חלונות 7 מול הגרסה החדשה של אובונטו, לדעתי אם אתה רוצה להשוות אז
תשווה לגרסה הרגילה, סביר להניח שהיא תהיה טובה לא פחות וזה ייתן לך מדד
טוב יותר להשוואה, הרי מדובר על ממשק חדש שיצא באובונטו, אתה לא יכול להגיד
שזה גרוע לפני שנתת לזה זמן להתפתח כמו שצריך.

הבעיה היא שאומרים שהמערכת מושלמת ולא מסבירים שיש בעיות במקומות שיש, מי
שמנסה לשכנע אדם אחר לעבור אומר את היתרונות אבל בלי החסרונות וזה גורם
לנזק בסופו של דבר יותר מאשר לתועלת (לפחות לדעתי).

ד. אתה "מתלונן" על התרגום וסביר להניח שבצדק, אני עובד על אנגלית כך שאני
לא רואה את הבעיות בנושא, אבל אתה יכול לעזור בתרגום ולא רק להעיר שזה לא
מושלם (אני מבין שהכוונה טובה ושאתה מודע לעבודה שהמתרגמים עושים).