Re: שעון בתבנית (פורמט) 24 שעות על פי ברירת מחדל

לא ממש.. אני מצטער שקצת קשה להבין אותי.. הגדרות ברירת המחדל של הצגת
השעון/תאריך קשורות לשפה לפי המערכת ולא אזור הזמן - אזור הזמן רק מציג את
השעה הנכונה.  והדבר כבר אכן פעיל באובונטו ונראה לי שבגנום בכללי. אם תבחר
שפה אירופאית ואזור זמן ישראלי את עדיין תקבל תאריך כמו שכותבים באותה
המדינה (האירופאית) ושעון שמוצג בתבנית (בין אם 24:00,   או 24.00 או 12:00
HH) ואם תבחר באנגלית (של ארה"ב/קנדה - לא בריטניה שגם שם יש שימוש בשעון
של 24 שעות) זה לא ישנה אם אזור הזמן שלך הוא ירושלים וכן הלאה.. הדבר כרגע
פעיל לפי ידיעתי. הבעיה היא שבעברית פשוט אף אחד לא שינה את התבניות לאלו
שנמצאות בשימוש בישראל (dd/mm/yy 24:00). אני לא יודע אם זה באג ספציפי או
תרגום לא מעודכן של קובצי השפה אבל נראה לי שהבנת אותי. אין לי מושג איך
להתחיל לגשת לעניין, אני משער שזה קשור יותר לצוותי התרגום והלוקאליזציה
מאשר צוותי הפיתוח. תודה על הניסיון להבין.

        -לביא .א