Re: סיכות אובונטו

קיבלתי את התמונה מירון והיא מצורפת כאן. מצורפת גם התמונה שהצעתי מקודם בגודל
הנכון (ה־3.2 ס"מ המדובר).
אמנם בזמנו עבדו והצביעו והחליטו על הלוגו במשך המון זמן, אבל אני לא יודע כמה
הלוגו שנבחר מתאים לסיכה (הלוגו שבחרו היה גם ע המילה ubuntu-il לכן היה ברור
למה זה קשור).

תגובות?

2012/7/23 Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>

> @Tomer,
> קבילתי הצעת מחיר עבור 50 סיכות ב־3.4 ש"ח ליחידה ועבור 100 סיכות 3.2 ש"ח
> ליחידה. זה לא נראה לי נורא כל כך במיוחד שיש מספיק כסף בקופה של אובונטו כמו
> שירון הזכיר.
>
> @Yaron,
> תוכל אם כך לשלוח לי את הלוגו אם יש לך? שים לב שאין הרבה מקום על הסיכה אז
> אני לא יודע אם הלוגו יתאים אבל אני לא מכיר אותו. רצוי שהאיש קשר יידע איך
> הוא נראה לא? :)
> זה במקרה הלוגו המגניב הכחול שלך?
>
> אמיר

>>> 25mm Button Badge - Full Colour Print     £0.06     5 Days     500
>>> 32mm Button Badge - One Colour Print     £0.06     5 Days     500
>>> 32mm Button Badge - Full Colour Print     £0.07     5 Days     500
>>> 38mm Button Badge - One Colour Print     £0.08     5 Days     500
>>> 38mm Button Badge - Full Colour Print     £0.10     5 Days     500
>>> 45mm Button Badge - One Colour Print     £0.10     5 Days     500
>>> 45mm Button Badge - Full Colour Print     £0.12     5 Days     500
>>> 57mm Button Badge - One Colour Print     £0.10     5 Days     500
>>> 57mm Button Badge - Full Colour Print     £0.12     5 Days     500
>>> 77mm Button Badge - One Colour Print     £0.16     5 Days     500