Re: אובונטו זאת בעצמך!‏

התרומה של גוף קטן (שלא נאמר קקיוני!) כמו אובונטו ישראל למאבק אפסית, ולכן
כדאי למקד את תחומי הפעולה במישורים אחרים. החל מהתאמת התוכנות למשתמש הישראלי
(תרגום, תמיכה…) ועד לפעולות שיווקיות (דוכנים, פרסום…), שאלו תחומים שקנוניקל
אינה מעורבת בהם בשוק המקומי, ונדרשים אנשים שמכירים אותו טוב יותר.

שימו לב שישנם מקומות רבים שאפשר לעזור מעבר לניהול של ubuntu-il.org. למשל
באתר fxp.co.il קיים פורום לינוקס אבל חסרים בו משתמשים מנוסים שיוכלו למשוך
למעלה את הדיונים שם ולאפשר למשתמשים לקבל תשובות ברמה גבוהה יותר.