Re: מעבר שרת - דעות

הסיבה העיקרית שהאתר של ארצ' טס הייתה שהוא נכתב בפיית'ון. עד כמה שאני יודע
רק הדומיין נרשם בsweethome, השרת עצמו היה בצרפת. יכול להיות שנתנאל העביר
אותו בהמשך אליהם.
בכל מקרה, אין ספק ששרת ישראלי יגיב מהר יותר, אם כי לא בהכרח יהיה "מהיר"
יותר.

למען הסר ספק: אני בעד שרת ישראלי יעודי לאובונטו ישראל. החשש היחידי שלי
בעניין הוא שיושקעו מאמצים בשרת והאתר יוזנח. כרגע הקהילה במצב קשה והאתר
בגסיסה.