Re: התחלתי לשחק עם רעיון לעיצוב חדש לאתר - יצא מגניב

דאמיט אנשים העיצוב ששלחתי פה זה רק work-in-progress! תפסיקו לרדת עליי :'(

התחלתי לעבוד על דרופל 7 פה: http:/ubudev.amir-x.com/dev (כרגע לא פעיל כי
אני באמצע מעבר בין Apache ל־Nginx בעצתו של אבישי). אור שפירא יכולה לשדרג
אתר מדרופל 6 ל־7 בלי לאבד מידע. יהיה סבבה ;)