Re: התחלתי לשחק עם רעיון לעיצוב חדש לאתר - יצא מגניב

אמיר,
אל תיקח את זה קשה, אנחנו עדיין אוהבים אותך :)
לגבי ההערות, עדיף שנעיר עכשיו כי בסוף רק יהיה קשה יותר לתקן כי הכל כבר יהיה
בהתאם לשאר הדברים, כרגע סביר שעדיין לא דאגת שתהיה התאמה בין הצבעים השונים
לדוגמה אלא רצית שיהיה צבע X במקום מסויים ואתה מתקדם משם.
אם אתה מעדיף שנשמור את ההערות שלנו לשלב שאתה מסיים רק תגיד ונעיר רק אז :)