ubuntu-il team mailing list archive

Re: הבהרה לגבי מה זה "אובונטו"

שלחתי בטעות רק לאמיר, מצטער על ההספמה.

טוב, נמאס לי מהבלאגן הזה ומזה שאין אף אחד שיודע מה רוצים...

אמיר, אתה יכול להסביר מה בדיוק אתה רוצה שיקרה באתר? אם הבנתי נכון המטרה היא
להפוך לפורטל שעושה מספר דברים:
א. מדריכים ללינוקס וקוד פתוח.
ב. קישורים לאתרים רלוונטיים בארץ.
ג. פורום פשוט לטובת הקהילה הקיימת ואירגון מפגשים וכדומה.

האם אני צודק?

שימי וגרגמל, יש בזה משהו, אז החלטתי לתפוס פיקוד בינתיים בתקוה שאוכל ליישם
את הביצוע למשך מספיק זמן כדי שזה יעבוד בסוף :)