Gnome-tradukoj?

Saluton, anoj de https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-eo!

Mi interesiĝas pri la tradukado de Gnome al Esperanto kaj mi teknika asistas
la moralan estron de http://l10n.gnome.org/languages/eo/, nome "Kim Ribeiro"
<kimribeirobr@xxxxxxxxxxxx>, ĝis li povas mem transpreni la laboron tute.

Tiucele mi ne povis ne rimarki ke estas 2 grupoj ĉe Launchpad, nome
https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-eo! kaj
https://launchpad.net/~gnome-l10n-eo.

Mi volas demandi al vi, ĉu vi jam laboris kun la traduko de Gnome kaj kie
estas la resulto de tiu laboro?
Mia deziru estus porti tiujn tradukojn al la origino, nome al Gnome, por ke
ne nur Ubuntu-uzantoj povas vidi ilin.

Sed mi tute ne povas trovi iujn ajn tradukojn ĉe vi?  (pardonu, mi ne bone
regas Launchpad).

Dankon por viaj respondoj, klarigoj kaj sugestoj!

Kore Jacob

--
Jacob Nordfalk
Venu al la plej granda kultura evento en esperantujo: Kultura