Re: daŭrigo

hola Ziko,

dankon por viaj korektetoj, mi transigis ilin.
se vi volus redakti tiujn paĝojn mem, vi povus simple ensaluti per via Launchpad-konto.

kore,
Kristjan

Ziko van Dijk:
Saluton,

pri la pagxo
https://wiki.ubuntu.com/EsperantoTranslationTeam

du korektetoj:

koordini ->  kunordigi

Kiel iĝi novan tradukanton ->  Kiel farigxi nova tradukanto

Sincere

Ziko